niedziela, 28 grudnia 2014

Niespodzianka i Informacje

It's dangerous, so dangerous... xD
Uwielbiam ten song xD Mam dziwny zwyczaj zaczynania notek od piosenek. Ale nowa playlista robi swoje ♥ Największe hity ostatnich miesięcy. "Black Widow", "Dangerous", a możę "S.O.S"? Wszystko tutaj znajdziecie <3
Niespodzianka w rozwinięciu. 
Niespodzianka!
Niewiem czy wam się spodoba, no ale cóż. 
Chcialabym założyć z kimś bloga. Niech chętne osoby piszą do mnie na gg: 52399821. Gg moje od dziś będzie podane na pasku bocznym. ;)
A! No i zmieniłam nazwę, na moją starą. Jeszcze z kwietnia. 
Nie którzy nie mają ze mną miłych wspomnień (spokojnie, nic nie kradłam xD) np. ... A co ja będe mówić? Powiem jedno - te osoby na 100% mnie nie pamiętają. No cóż. ;)
ZAKTUALIZOWAŁAM POSTACIE!

LIN :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz