sobota, 20 grudnia 2014

#BardzoCiekawyTytulKtóregoNieWykorzystalam

Cześć! Przychodzę do was z notką, mam nadzieję, że się nie obrazicie. Rozdział pod spodem. Więcej w rozwinięciu ;-)
No więc zapraszam ;)

#1 One Part ukaże się niewiem kiedy, bo na 99.9% nie wyrobię się przez cztery dni, patrząc na to, że piszę OP jeszcze na swoim innym blogu. 

#2 Założyłam bloga z op, do którego link jest na słowie "innym" w pod punkcie pierwszym.

#3 Rozdział ukaże się, gdy przybędą jeszcze co najmniej dwa komentarze od różnych osób.

#4 Jestem chora, więc niewiem czy będę miała wenę, ale dużo czasu. U mnie jest dość dziwnie - gdy nie mam czasu, nachodzi mnie wena i na odwrót - gdy mam czas, nie mam weny i piszę z przymusu. ;)

#5 Jutro będe pisać szóstkę, gdyż będe miała bardzo dużo czasu. Wejdę po południu, o 21 zrobię sobie półtora godzinną drzemkę, wejde na chwilę na kompa i będe musiała jechać na lotnisko po ciocię ze Szkocji :D

#6 Ostatni punkt, nie ma się co martwić. Chcielibyście konkurs na one parta (shota)? :) Piszcie w kom, czy wolicie ankietę? :)

`Pauline Comello. 

2 komentarze:

  1. Ja chcem roździał :D !!!!

    http://czytaj-o-naxi.blogspot.de/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,
    Tu Ludmiła Pasuqareli(Zmieniłam nazwę)
    Zrób konkurs tylko żeby można było różne Os nie tylko o Leonettcie. Na pewno wezmę udział. U mnie już niedługo rozdział.
    Slicznotka♥

    OdpowiedzUsuń